7 redenen waarom transportbedrijven kiezen voor Hupra ICT

Het laatste waar uw transportbedrijf op zit te wachten is systeemuitval of problemen met de veiligheid. Een betrouwbare ICT-partner waar u van op aan kunt, scheelt u een hoop kopzorgen. Hupra verzorgt al 15 jaar de ICT voor transportbedrijven. Wat zorgt ervoor dat bedrijven in de Transport en Logistiek voor Hupra ICT kiezen? En belangrijker nog, dat ze bij Hupra ICT blijven?

pexels-tiger-lily-4484078

1. Ervaring in de branche

Veel klanten komen bij ons terecht via een collega-bedrijf. Begrijpelijk, want de Transport en Logistiek is een hele specifieke sector. Het is leuk als een ICT-partij een kantoor van wifi kan voorzien, maar een warehouse van 80.000 m2 vraagt om andere expertise. Die kennis en ervaring hebben wij.

Afgelopen 15 jaar hielpen we transportbedrijven terwijl ze groeiden, soms van enkele vrachtwagens naar wagenparken met meer dan 100 vrachtwagens. We hebben tienduizenden m2 warehouse voorzien van wifi. We komen al zo lang bij bedrijven in de Transport en Logistiek dat we de processen en de manier van denken goed begrijpen.

 

2. 24-7 persoonlijke service

Een logistiek bedrijf moet doordraaien, ook buiten kantooruren. U heeft bij Hupra ICT twee vaste contactpersonen. Zij weten wat er in uw bedrijf speelt en u kunt ze altijd bellen.Bij een storing komen ze letterlijk hun bed voor u uit. Zodat uw bedrijf ’s morgensvroeg weer op volle kracht vooruit kan.

 

“ICT is tegenwoordig bijna net zo belangrijk in de transport als vrachtwagens. Hupra helpt ons de systemen in de lucht te houden, als het moet ook midden in de nacht.”

Jan Dek, Systeemontwikkelaar bij J. Heebink Logistic Services

Lees hier meer over de ervaringen van J. Heebink Logistic Services met Hupra ICT.

3. Storingen voorkomen

Hupra (205)-1

Gelukkig kunnen we storingen vaak voorkomen. Met proactief beheer monitoren we de fysieke conditie van uw hardware. Daarnaast beheren we de software. Dat is voor de veiligheid van uw data van groot belang.

 

“De server moet niet bepalend zijn voor de snelheid waarmee wij kunnen opereren. Op het moment dat wij vast dreigen te lopen, krijgen we voor die tijd altijd al een berichtje.”

Berth van Veldhuizen, eigenaar Van Veldhuizen Logistiek

Lees hier meer over de ervaringen van Van Veldhuizen Logistiek.

 

4.Passend en onafhankelijk advies

Hupra ICT heeft niet één gouden oplossing waar iedere klant het maar mee moet doen. We zoeken naar de best passende oplossing voor uw bedrijf. Door het hoge kennisniveau in onze organisatie en onze branche-ervaring, zijn we in staat goed mee te denken over efficiëntie en het faciliteren van groei. We begeleiden klanten ook in het keuzeproces voor softwarepartijen. Dat doen we gedegen en onafhankelijk.

 

“Werken nu ruim 5 jaar samen met Hupra. Ze denken altijd mee en geven diverse opties met de voor en nadelen duidelijk benoemd. Wij bevelen Hupra dan ook aan als IT partner.”

Theo Thomassen, operationeel directeur AG Logistics Services

 

5. No-nonsense

Als we met u in gesprek zijn, houden we het graag begrijpelijk. Geen hoogdravende taal en vage ICT-termen dus.

Onze klanten vinden ons een no-nonsense dienstverlener en dat is een groot compliment. Daarin lijken we op elkaar: handen uit de mouwen en zorgen dat het goedkomt.

 

“Onze bedrijven en werkwijze passen erg goed bij elkaar, no-nonsens dienstverlening.”

Berth van Veldhuizen, eigenaar Van Veldhuizen Logistiek

 

6. Schaalvoordelen

Fork lift operator preparing products for shipmentEen deel van onze klanten in de Transport en Logistiek is inmiddels overgestapt naar de cloud. Met een cloudomgeving zoals wij die aanbieden, regelt u de ICT op een hoog niveau. De veiligheid en continuïteit is goed ingericht, zonder dat u daarvoor de hoofdprijs betaalt.

Beveiligingsmaatregelen en updates testen we eerst en rollen we daarna uit voor alle klanten. Doordat wij de cloudomgeving centraal ontwikkelen en beheren is dit voordelig voor u.

Lees hierover meer in de blog Gaat uw transportbedrijf kosten besparen door de cloud?

 

“Ik kan in mijn eentje wel een server kopen en die aan de gang houden voor 9 kantoorwerkplekken. Maar Hupra doet dat misschien wel voor meer dan 1.000 werkplekken. Dat is natuurlijk een ander investeringspatroon. De investering voor 1.000 werkplekken is beter dan die voor 9.”

Johnny Bos, eigenaar van Van de Hoef Logistiek

Lees hier meer over de ervaringen van Van de Hoef Logistiek.

 

7. Soepele overstap

Misschien denkt u dat Hupra ICT ook voor uw bedrijf de juiste ICT-partner is, maar ziet u op tegen een overstap. U wilt geen data kwijtraken. U heeft geen zin in ICT-gedoe. Dat begrijpen we. We weten ook dat de koppelingen bij uw bedrijf complexer zijn vergeleken met een gemiddeld MKB-bedrijf.

Voor een overstap hanteren we daarom een gedegen projectaanpak. We werken altijd met een parallelle omgeving die we goed testen. In de tussentijd draait uw bedrijf gewoon door. Pas als alles in orde is plannen we de overgang naar de nieuwe IT-omgeving. Op een voor u gunstig moment.

 

“De verhuizing naar het nieuwe pand is een groot project geweest. Maar de overgang ging heel soepel. Vrijdagavond is de server afgesloten op de oude plek en aangesloten op de nieuwe plek. Zaterdagmorgen is dat nog afgemaakt en maandag kon de pc opstarten en werkte alles perfect. Zo wil je het.”

Cees Heebink, eigenaar J. Heebink Logistic Services

 

Wij bieden gegarandeerd een passende oplossing

Cornel van Westen, commercieel directeur bij Hupra ICT

Cornel van Westen
0318 528 528
Maak direct een afspraak