Al 40 jaar gerust aan het werk door Hupra ICT

200311-Annemarie Bakker Fotografie-De Zakenmarkt-Hupra ICT-003

Dit jaar bestaat Hupra ICT 40 jaar. Dat is lang voor een ICT-bedrijf. Tussen alle stormachtige technologische ontwikkelingen blijft Hupra ICT focussen op de klant.

Hupra ICT bestaat 40 jaar en dat vieren we in een nieuw pand. We zijn van de Fokkerstraat 32 naar Fokkerstraat 22C verhuisd. Exact 100 meter verderop. Een heerlijke werkplek omdat we nu meer ruimte hebben. Het was hard nodig, want we zijn flink gegroeid de afgelopen jaren.

 Ons motto “Altijd & overal gerust aan het werk”, willen we ook voor onze eigen medewerkers in de praktijk brengen. Op de nieuwe plek is iedereen nog beter gefaciliteerd en zijn we klaar voor de toekomst.

40 jaar Hupra ICT

Hupra ICT begon als een winkel voor particulieren. We verkochten een breed scala aan producten, van tv’s tot de eerste zonnepanelen. Toen het computertijdperk met de Commodore 64 startte, gingen we ook computers verkopen. We waren sterk in service. We gaven niet zo maar een doos mee, maar installeerden de PC bij mensen thuis en sloten het internet aan. We hielpen de klant van A tot Z. Door de klant te ontzorgen, bouwden we lange termijn relaties op. Dat serviceconcept maakte ons succesvol.

Natuurlijk zijn we al lang niet meer die winkel van toen. Ons klantenbestand bestaat nu uit MKB-bedrijven door heel Nederland. Maar we werken nog steeds vanuit diezelfde servicegerichtheid. Persoonlijke relaties en de beste service staan bij ons voorop. Het succes van onze klanten bepaalt uiteindelijk ons succes. 40 jaar Hupra ICT is daar  het bewijs van.

De beste service voorop

Veel bedrijven hebben doelen die te maken hebben met groei. Meer omzet, meer klanten, meer winst. Voor je het weet, draait alles om cijfers en grafieken. De focus op meer zorgt ervoor dat je het eigenlijke doel uit het oog verliest. Dus, dat je klanten en medewerkers uit het oog verliest. Bij Hupra ICT kijken we daarom bewust anders naar groei. Groei is bij ons geen op zichzelf staand doel.

Bij Hupra ICT vragen we ons niet bij alles af of het ons groter zal maken. We vragen of het ons beter zal maken. Daarbij kijken we niet per se naar de beste technologie of de beste versie van onszelf, maar juist naar de beste oplossing voor de klant. Want goede service voor de klant, dat maakt ons beter.

Hupra_Logo40jaar_1-1

Altijd en overal gerust aan het werk

In de praktijk betekent dat, dat wij geen bedrijf zijn waar na 17.00 uur alleen de voicemail nog werkt. Als een transportbedrijf ons ’s avonds laat belt over een probleem met de planapparatuur, reageren we direct. We weten namelijk dat het de volgende ochtend om 5.00 uur weer perfect moet werken. Daarom zetten we ook veel in op proactief beheer. Door goede monitoring kunnen we problemen vaak voorkomen en indien nodig snel oplossen.

We zijn ook geen bedrijf met één gouden oplossing voor iedereen. We kijken wat bij een bedrijf past en welke behoeften er zijn. Veiligheid en gemak staan centraal bij de oplossing die we voor u zoeken.

Hupra ICT bestaat op dit moment uit 15 mensen. Elke klant heeft twee medewerkers als aanspreekpunt. Medewerkers kennen klanten dus persoonlijk en schakelen vlot. We helpen snel, soms op afstand, soms door fysiek langs te komen.

De toekomst van Hupra ICT

Ons doel blijft om de beste service en maatwerk oplossingen te bieden aan onze klanten. En daarin te blijven verbeteren. Groeien is goed, maar wel in een gezond tempo. Anders raak je de connectie met je klant kwijt, gaan er dingen mis, haal je medewerkers in huis die niet passen. Bij sollicitaties telt klantvriendelijkheid mee als belangrijk selectiecriterium. Ook als er meer mensen bij ons werken, blijven we onze kern van servicegerichtheid bewaken.

40 jaar Hupra ICT, dat hebben we samen met onze klanten bereikt. Dat mooie resultaat gaan we ook samen met onze klanten vieren. Het feest moeten we helaas, vanwege het Coronavirus, uitstellen. In de tussentijd staan we gewoon voor u klaar om u gerust aan het werk te houden.

Wilt u advies over veilig werken of heeft u een andere ICT uitdaging? Bel ons op 0318-528 528 voor een vrijblijvend advies.

 

Wij bieden gegarandeerd een passende oplossing

Cornel van Westen, commercieel directeur bij Hupra ICT

Cornel van Westen
0318 528 528
Maak direct een afspraak