Hoe belangrijk is de veiligheid van uw ICT? Voor veel accountantskantoren is het een topprioriteit. Logisch, u wilt de veiligheid van uw data en die van u klanten borgen. U kunt het u niet veroorloven slachtoffer te worden van een cyberaanval. Daarnaast heeft u te maken met wettelijke eisen, die met de komst van de NIS2 strenger worden.
Veilig en efficiënt werken
Naast veilig werken, wilt u ook efficiënt kunnen werken. Het systeem dient continu beschikbaar zijn, zodat u geen kostbare tijd verliest. Medewerkers moeten op elke locatie gemakkelijk bij de klantdossiers kunnen. En snel schakelen tussen verschillende applicaties zorgt voor gemak en tijdwinst.
Hoe zorgt u ervoor dat iedereen effectief, efficiënt en veilig kan werken? Misschien draait uw huidige ICT-infrastructuur nog op eigen systemen, maar wilt u dit liever uitbesteden. Of u maakt al veelvuldig gebruik van SaaS-applicaties en wilt een oplossing voor de versnippering van het beheer hiervan.
Het is een flinke uitdaging om de infrastructuur goed in te richten, controle te behouden en iedereen veilig te laten werken. Welke medewerker krijgt toegang tot welke applicaties? Is de data die overal terecht komt, op laptops en telefoons wel veilig? En hoe kunnen medewerkers thuis en bij klanten zorgeloos werken? Belangrijke vragen waar wij u graag mee helpen, zodat u kunt focussen op uw corebusiness.
De accountancysector is een van de voorlopers in digitaal werken. Veel applicaties waar u als accountant mee werkt, worden als online SaaS-applicatie aangeboden. Dat is erg handig, maar brengt ook nieuwe uitdagingen met zich mee.
SaaS-leveranciers garanderen de veiligheid van hun applicatie, maar niet van de devices die u gebruikt. Daarom is het belangrijk om het lokale beheer en de beveiliging van individuele devices goed te regelen. Met de Hupra Managed Werkplek heeft u hier geen omkijken meer naar.
Maakt u naast SaaS-applicaties ook nog gebruik van traditionele softwarepakketten? Deze software biedt de leverancier niet online aan, maar dient u zelf te installeren. Voorheen had u er een eigen server voor nodig. Tegenwoordig gebruiken accountantskantoren hier graag de Hupra Online Werkplek voor.
In de Hupra Online Werkplek brengen we al uw applicaties en data onder in een optimaal beveiligde online omgeving. U logt één keer in en u kunt al uw vertrouwde tools opstarten. Er wordt niets lokaal opgeslagen, dus u kunt op elke device en via elke internetverbinding veilig werken. Deze oplossing is ideaal als medewerkers geregeld thuis, onderweg en bij klanten werken.
"Hoe Hupra het geregeld heeft zorgt voor rust"Bekijk zijn verhaal
Hupra ICT bestaat ruim 40 jaar, daarvan hebben we meer dan 20 jaar ervaring als ICT-partner in de accountancy. Dat merkt u bijvoorbeeld aan onze vertrouwdheid met specifieke applicaties. We hebben kennis van alle accountancy software en zijn hosting-partner van onder andere SnelStart en Infine. Ook hebben we een partnership met Lupasafe, gespecialiseerd in cybersecurity voor accountants.
Wilt u de kans op downtime verlagen, de dataveiligheid beter borgen of effectiever werken? Stap voor stap integreren we ICT-oplossingen die het beste bij uw kantoor passen. We begeleiden u gedurende het traject en blijven u ook daarna ondersteunen. Daarbij staat de veiligheid van uw data en IT-omgeving voorop.
Cornel van Westen, contactpersoon Accountancy
cvwesten@hupra.nl | 0318 528 528