De server is het hart van uw bedrijfsnetwerk. Als een server uitvalt, kan dit aanzienlijke hinder veroorzaken. Met proactief serverbeheer worden veel problemen voorkomen, voordat ze de kans krijgen zich verder te ontwikkelen. We bieden 24/7 servermonitoring en bij eventuele problemen ontvangen we onmiddellijk meldingen. Downtime wordt vermeden door maatregelen zoals redundantie, waarbij servers worden uitgerust met meerdere harde schijven en andere componenten. We waarborgen de veiligheid van uw servers door middel van geautomatiseerde updates en onderhoudsmaatregelen.
Vertrouw ons uw serverbeheer toe, zodat u zich kunt focussen op uw kernactiviteiten zonder technische zorgen. Wij regelen alles, optimaliseren prestaties en minimaliseren storingen. Met onze proactieve benadering pakken we niet alleen de huidige problemen aan, maar voorkomen we ook toekomstige uitdagingen, wat resulteert in besparingen op het gebied van tijd, geld en stress.
Wij zetten ons in voor het leveren van betrouwbare en efficiënte oplossingen die aansluiten bij uw specifieke vereisten, om de ICT van uw bedrijf naadloos te laten functioneren. We staan klaar om u te adviseren en een plan te ontwikkelen die past bij uw bedrijfsvoering.
Wij bieden verschillende pakketten aan. Welk pakket serverbeheer is geschikt voor u? Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
Serverbeheer | Basis | Standaard | Uitgebreid |
---|---|---|---|
Monitoren server hardware & software | |||
Monitoren Microsoft SQL database | |||
Monitoren antivirus | |||
Licentiebeheer | |||
Monitoren back-up | |||
Monitoren UPS | |||
Monitoren MS Exchange | |||
Advies aanschaf en onderhoud | |||
Registratie hardware onderhoud | |||
24-uurs netwerk en serverondersteuning | |||
Helpdesk (binnen kantoortijden) | |||
Ticket service | |||
Maandelijkse rapportage | |||
Server onderhoud (hardware, software & programma’s) | |||
Beheren antivirus | |||
Monitoren Virtuele machines (VM’s) | |||
Onderhoud VM’s (software & programma’s) | |||
|
v.a.€ 55,-per maand
|
v.a.€ 165per maand
|
v.a.€ 275per maand
|
"Een ideale partner voor het uitbesteden van je IT activiteiten."
Wat wilt u weten over serverbeheer door Hupra ICT?
Serverbeheer uitbesteden betekent dat een bedrijf een externe partij inhuurt om de dagelijkse taken van serverbeheer uit te voeren, zoals het monitoren van de serverprestaties, het installeren van updates en patches, en het uitvoeren van back-ups en herstelwerkzaamheden.
Enkele voordelen van serverbeheer uitbesteden zijn kostenbesparing, meer tijd en middelen voor de kernactiviteiten van het bedrijf, toegang tot de nieuwste technologieën en expertise van ervaren professionals.
Het hangt af van uw specifieke behoeften en budget. Het is mogelijk om slechts een deel van de taken uit te besteden, bijvoorbeeld alleen het monitoren van de serverprestaties of alleen het uitvoeren van back-ups en herstelwerkzaamheden.
Zorg ervoor dat u een betrouwbare en gerenommeerde partij kiest die voldoet aan de beveiligingsnormen en -protocollen. Zorg ook voor een duidelijk contract waarin de verantwoordelijkheden en aansprakelijkheid van beide partijen worden beschreven.
Het is belangrijk om een grondig onderzoek te doen naar verschillende bedrijven en hun ervaring, expertise, prijzen en klanttevredenheid te vergelijken. Vraag ook referenties en voer een gesprek met de potentiële provider om te beoordelen of zij geschikt zijn voor uw bedrijf.
Wij monitoren uw servers 24 uur per dag en krijgen bij storingen direct bericht, zodat we tijdig kunnen optreden. Stel dat een harde schijf uitvalt, dan krijgen wij daar direct een melding van. Onze servers zijn altijd uitgerust met meerdere schijven, zodat het geen probleem is wanneer één of meerdere schijven uitvallen. Terwijl het systeem doordraait op één van de andere schijven, vervangen wij de defecte schijf. Op deze manier heeft u nooit last van down time. Dit geldt uiteraard ook voor andere componenten, zoals: voeding, geheugen etc.
Onderdeel van onze managed services is dat wij 24 uur per dag bereikbaar zijn in het geval van een storing of andere problemen. Uiteraard proberen wij problemen te voorkomen. Door goed te monitoren signaleren we issues vaak al vroegtijdig. Toch kan er altijd iets onverwachts gebeuren. Of dat nu overdag of ’s nachts is: u kunt op ons rekenen.
Persoonlijk contact is voor ons enorm belangrijk. U heeft bij Hupra ICT twee vaste contactpersonen. Zij staan altijd voor u klaar en zijn goed op de hoogte van uw bedrijfsprocessen. Zo werken we met korte lijnen en kunnen we snel schakelen.
Wilt u meer weten over het uitbesteden van uw serverbeheer? Wij helpen graag! Neem gerust contact met ons op of maak een afspraak.