Waarom kiezen accountantskantoren voor Hupra als ICT-partner?

Een goede espresso met een stukje pure chocolade. Krijgt u er al zin in als u het leest? Het klinkt smakelijker dan een toastje zalm bij de cappuccino. Of een stukje kaas bij de thee. Sommige dingen passen nu eenmaal beter bij elkaar dan andere.

Zo merken we dat we als ICT-partner ook beter bij de ene branche passen dan bij de andere. Een van de sectoren waar wij een goede klik mee hebben is de accountancy. Te zien aan ons klantenbestand is dat gelukkig wederzijds. We vroegen ons af: waar zit dat in? Dit zijn 8 redenen waarom accountantskantoren kiezen voor Hupra ICT.

AdobeStock_298934556

1. 20+ jaar ervaring met ICT van accountantskantoren

Elke branche heeft zijn eigen uitdagingen. Uw accountantskantoor zit anders in elkaar dan een schoonmaakbedrijf of een webwinkel. Door meer dan 20 jaar ervaring in de accountancy sector hebben we inzicht in de bedrijfsprocessen. Dat merkt u bijvoorbeeld aan onze vertrouwdheid met specifieke applicaties. We hebben kennis van alle accountancy software en zijn hosting-partner van onder andere SnelStart en Infine.

2. Altijd en overal verbonden

Een storing is niet alleen lastig, het kost u al snel een hoop geld. Als het systeem eruit ligt, kunnen medewerkers hooguit nog hun bureau opruimen. U kunt uw klanten niet van dienst zijn en mist declarabele uren. We begrijpen dat u daar niet op zit te wachten. Hupra ICT gaat daarom proactief te werk. Problemen voorkomen we of lossen we razendsnel op. Zodat u en uw medewerkers altijd en overal kunnen werken.

 

“Onze teams en onze cliënten zijn internationaal en wonen, werken en zijn gevestigd verspreid over de wereld. Het ICT-product dat Hupra levert, inclusief prima support, past heel goed bij ons bedrijf.”

Rutger, KC Accounting

3. Passend en onafhankelijk advies

DSC_0677-1

Hupra ICT heeft niet één gouden oplossing die voor iedereen maar moet werken. We kijken wat het beste past bij uw kantoor en uw wensen. Dat zou heel goed onze AccountancyCloud kunnen zijn, een goed beveiligde online werkplek die we als all-in pakket aanbieden. Ideaal als u nu lokaal geïnstalleerde software gebruikt en medewerkers ook op privé devices werken.

Werkt u uitsluitend met SaaS applicaties en is het medewerkers alleen toegestaan om op bedrijfsapparatuur te werken? Dan kiest u wellicht voor de Hupra Managed Werkplek  Kortom: of u volledig in de cloud wilt werken of kiest voor een hybride oplossing, wij zorgen dat het werkt.

4. Cybersecurity op hoog niveau

We kunnen met verschillende oplossingen aansluiten op uw situatie en uw wensen. Er is daarbij één onderdeel waar we geen concessies in doen en dat is de veiligheid. Waarschijnlijk is dat voor u ook een prioriteit, omdat u het goed geregeld wilt hebben voor uzelf en uw klanten. Een datalek of ransomware-aanval kunt u zich niet veroorloven. De beveiliging van uw data en IT-infrastructuur is bij ons in goede handen. Hupra ICT maakt gebruik van enterprisetechnieken, waardoor de veiligheid op hoog niveau ingericht is.

 

Kundig personeel die je op een prettige manier helpen en te woord staan. Kortom, een betrouwbare partner voor onze ICT omgeving!

Nico, Verhelst Administratie & Advies B.V.

 

5. Goede service en een bereikbare helpdesk

Persoonlijk contact is voor ons enorm belangrijk. Klanten vinden het vaak prettig dat ze altijd terecht kunnen bij twee vaste contactpersonen. We werken met korte lijnen en kunnen snel schakelen. Heeft u of één van uw medewerkers hulp nodig? Bij onze helpdesk staat u niet eindeloos in de wacht om daarna drie keer doorverbonden te worden. Wij helpen u snel en meestal kunnen onze goed geschoolde supportmedewerkers het probleem direct al oplossen.

6. Geen zorgen meer

DSC_0725-2-1-1

Onze klanten hoeven zich niet meer druk te maken om de ICT en dataveiligheid. Ze weten dat het goed geregeld is. We maken duidelijk afspraken en regelen alles: beheer, onderhoud en service. We trekken aan de bel als we merken dat er iets mis dreigt te gaan. Vaak lukt het om daardoor storingen en oponthoud te voorkomen. Niet voor niets is onze slogan: altijd & overal gerust aan het werk.

7.   Betrouwbare stabiele partner

Hupra ICT is geen eendagsvlieg of een cowboy in de markt. Ons bedrijf bestaat meer dan 40 jaar. In onze samenwerkingen zetten we in op de lange termijn. Door eerlijk advies en een integere werkwijze bouwen we aan vertrouwen. Dat krijgen we terug, want we hebben meer dan 250 trouwe klanten.

Werken aan kwaliteit in plaats van quick fixes is ook voor onze medewerkers prettig. Zij halen voldoening uit goed werk leveren en komen over de vloer bij partijen die ze door de jaren heen steeds beter leren kennen.

 

“Hupra is kostenbewust en laat echt een toegevoegde waarde zien. Ze denken strategisch met je mee, kijken naar jouw organisatie en de processen daarachter. Vooral bij accountantskantoren. Ze kennen onze markt en weten welke software er wordt ingezet en welke in de toekomst van belang is binnen onze sector.”

Hans van Veldhuizen, Van Harberden Accountants & Adviseurs

8.   Goede prijs-kwaliteitverhouding

Omdat we voor langetermijnrelaties gaan, zijn we zorgvuldig met onze prijzen. Die moeten kloppen met de kwaliteit die we leveren. Anders lopen onze klanten na een jaartje weer weg. Andersom geldt het ook. Bent u puur op zoek naar de allergoedkoopste oplossing, dan zijn we niet de juiste partij voor u. Te goedkope oplossingen gaan ten koste van de kwaliteit en veiligheid waar we voor staan.

Gaat u ook voor kwaliteit?

Waardeert u integer advies? En wilt u ontzorgd worden op het gebied van ICT en dataveiligheid? We maken graag kennis met u. Als u dat wilt, plan dan gemakkelijk een afspraak in. Het is altijd fijn als een specialist met u meedenkt en u zit nergens aan vast.