Meer dan verbonden.

Tegenwoordig is ICT één van de belangrijkste onderdelen van een organisatie, zo niet het belangrijkste. Hupra onderkent dit belang en staat garant voor de continuïteit van uw ICT, dus die van uw organisatie. We leveren alle Managed Services die ervoor zorgen dat uw IT-omgeving probleemloos draait.

Remote monitoring & beheer

U wilt u kunnen focussen op uw core business en wij willen uw bedrijfscontinuïteit garanderen. Om deze reden kunnen wij op afstand continu in de gaten houden hoe uw ICT presteert en signaleren wij mogelijke issues op tijd, zodat u daar geen hinder van ondervindt. Zijn er belangrijke updates.

die gedaan moeten worden, dan zorgen wij dat uw ICT volledig up to date is.

Beheer op locatie

Het kan zijn dat u behoefte heeft aan fysieke ondersteuning op uw werkplek. We kunnen geregeld langskomen om uw medewerkers te helpen als er issues zijn of vragen te beantwoorden die zij hebben.

Continu ondersteuning bij storing

Ook onderdeel van onze managed services is dat wij 24 uur per dag bereikbaar zijn in het geval van storing of

andere problemen. Uiteraard proberen wij problemen op tijd te monitoren en maken wij gebruik van geautomatiseerde activiteiten om zo adequaat mogelijk ICT-beheer uit te voeren. Maar het kan zijn dat u ons op een ongebruikelijke tijd nodig hebt en dan zullen wij voor u klaar staan.

Welk pakket is geschikt voor mij?

Welk pakket het beste past bij uw situatie is onder andere afhankelijk van gewenste reactietijd en de mate waarin u uw ICT zaken uit wilt besteden. Hieronder vindt u een aantal mogelijkheden. Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.

 

ICT beheer

basis

  • Monitoren server hardware & software
  • Monitoren Microsoft SQL database
  • Monitoren werkstations (hardware & programma's)
  • Monitoren anti-virus werkstations
  • Monitoren beschikbaarheid en prestaties routers en switches
  • Monitoren printer prestaties en beschikbaarheid
  • Monitoren back-up
  • Monitoren UPS
  • Monitoren beveiligingsprestaties van de firewall
  • Monitoren MS Echange
  • Advies aanschaf & onderhoud hardware
  • Netwerk evaluatie en advies optimalisatie werkwijze
  • 24-uurs netwerk en server ondersteuning
  • Helpdesk (binnen kantoortijden)
  • Ticket service
  • Maandelijkse rapportage
  • Speciale reactietijd (binnen kantoortijden) - 8 uur
v.a.

€ 85,-

per maand
 

ICT beheer

standaard

  • Monitoren server hardware & software
  • Server onderhoud (hardware, software & programma’s)
  • Monitoren Microsoft SQL database
  • Monitoren werkstations (hardware & programma’s)
  • Monitoren antivirus werkstations
  • Beheren antivirus werkstations
  • Licentiebeheer
  • Monitoren beschikbaarheid en prestaties routers en switches
  • Monitoren printer prestaties en beschikbaarheid
  • Monitoren back-up
  • Monitoren UPS
  • Monitoren en beveiligingsprestaties van de firewall
  • Monitoren MS Exchange
  • Monitoren internetverbinding
  • Advies aanschaf en onderhoud hardware
  • Registratie hardware onderhoud
  • Netwerk evaluatie en advies optimalisatie werkwijze
  • 24-uurs netwerk en serverondersteuning
  • Helpdesk (binnen kantoortijden)
  • Ticket service
  • Maandelijkse rapportage
  • Speciale reactie (binnen kantoortijden) – 4 uur
v.a.

€ 170,-

per maand
 

ICT beheer

uitgebreid

  • Monitoren server hardware & software
  • Server onderhoud (hardware, software & programma’s)
  • Monitoren Microsoft SQL database
  • Monitoren werkstations (hardware & programma’s)
  • Werkstations onderhoud (hardware & besturingssysteem)
  • Monitoren antivirus werkstations
  • Beheren antivirus werkstations
  • Blokkeren niet toegestane software
  • Licentiebeheer
  • Monitoren beschikbaarheid en prestaties routers en switches
  • Monitoren printer prestaties en beschikbaarheid
  • Monitoren back-up
  • Monitoren UPS
  • Monitoren en beveiligingsprestaties van de firewall
  • Monitoren MS Exchange
  • Beheren MS Exchange
  • Monitoren internetverbinding
  • Advies aanschaf en onderhoud hardware
  • Registratie hardware onderhoud
  • Netwerk evaluatie en advies optimalisatie werkwijze
  • 24-uurs netwerk en serverondersteuning
  • Helpdesk (binnen kantoortijden)
  • Ticket service
  • Maandelijkse rapportage
  • Speciale reactie (binnen kantoortijden) – 4 uur
v.a.

€ 210,-

per maand

Bekijk hier onze managed services.

Werkplekbeheer

Wij helpen u bij het creëren en beheren van ideale en goedwerkende werkplekken.

Securitybeheer

Zorg dat de gegevevens van uw bedrijf, uw klanten en uw medewerkers altijd veilig zijn.

Serverbeheer

Geen down-time en gewoon doorwerken. Dat kan door effectief serverbeheer van Hupra.

Netwerkbeheer

Altijd toegang tot een optimaal functionerend netwerk door het netwerkbeheer van Hupra.

Back-up-beheer

Zorg dat u altijd een recente back-up heeft van uw gegevens.

Wifi-beheer

Altijd optimaal werkende en veilige Wifi voor u, uw medewerkers en gasten bij uw bedrijf.

hupraict-beheer

Meer over ICT-beheer.

Goed geregeld!

In het transport is ICT tegenwoordig bijna net zo belangrijk als vrachtwagens. Hupra helpt ons de systemen in de lucht te houden, als het moet ook midden in de nacht.

Lees meer referenties ⟶

it-beheer
ict-beheer

Wat is proactief beheer en waarom is het belangrijk?

Een server die uitvalt, gegevens die verdwenen zijn of een harde schijf die crasht: het is de nachtmerrie van elke organisatie. Met name wanneer uw organisatie volledig afhankelijk is van ICT, is het erg belangrijk dat uw ICT-zaken goed geregeld zijn.

Lees verder ⟶

Meer weten over de voordelen van proactief ICT-beheer
voor uw organisatie?