In deze handleiding geven wij een antwoord op de vraag hoe u uw e-mail kunt instellen op (Google) Android mobiele device(s). Aan de hand van eenvoudige stappen geven wij hier een antwoord op. Lukt het na volgen van deze stappen niet, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag gerust aan het werk!
Uiteraard realiseren wij dat wij niet al uw vragen in deze introductiegids kunnen beantwoorden. U kunt daarom uw vraag stellen per mail support@hupra.nl of bellen met onze helpdesk. Bij urgente storingen buiten kantoortijden kunt u bellen naar het telefoonnummer van uw contactpersoon voor uw organisatie.
Hupra helpt u graag. Vragen? Neem dan contact met ons op.
De instellingen van Android telefoons verschillen per model. Het is hierdoor mogelijk dat onderstaande stappen niet exact overeenkomen met uw Android toestel. Wanneer dit het geval is, neem dan gerust contact met ons op.
In onderstaande instructie wordt gebruikt gemaakt van een Android Mobile Device.
Stap 1:
Open op uw Android Device de ‘Google Play Store’.
Stap 2:
Zoek vervolgens bovenin het zoekvenster naar de app ‘Microsoft Outlook’. Klik vervolgens op installeren.
Stap 3:
Open de Microsoft Outlook app op uw telefoon. Klik vervolgens op ‘Aan de slag’.
Stap 4:
U krijgt het volgende venster te zien. Voer hier uw zakelijk mailadres in. En klik rechts onderin op ‘Doorgaan’.
Stap 5:
Vervolgens komt het volgende aanmeldvenster naar voren. Voer hier uw wachtwoord van de mail in. Klik daarna op ‘Aanmelden’.
Stap 6:
Het mailaccount is nu toegevoegd.
Wanneer u uw postvak met prioriteit wilt uitschakelen, klik dan hier voor de handleiding.
Hupra ICT maakt enterprise-niveau ICT oplossingen beschikbaar en betaalbaar voor het MKB. U profiteert van een uitstekende gebruikerservaring die gepaard gaat met een hoog beveiligingsniveau. Aangevuld met onze persoonlijke en pragmatische aanpak is ons ICT bedrijf een betrouwbare partner voor uw ICT diensten.